Falonde -roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Falonde -roolipeli

Roolipelifoorumi Falonden ihmeelliseen maailmaan. Maailmaa asuttavat monenmoiset otukset ja henkilöt ja jokaisella heistä on oma tarinansa.
 
PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  Latest imagesLatest images  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Uusia tuttavuuksia

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Nyx
Admin
Nyx


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 11.10.2019

Uusia tuttavuuksia Empty
ViestiAihe: Uusia tuttavuuksia   Uusia tuttavuuksia EmptyKe Joulu 11, 2019 8:11 pm

Falonde nautti erittäin hyvästä säästä. Aurinko paistoi melkein pilvettömältä taivaalta ja keli oli lämmin muttei kostea. Pieni tuulen vire kävi läpi kaupungin ja ihmiset selvästi nauttivat hyvästä säästä.

Feyfairin erilaiset kaupat olivat auki ja tulvivat asiakkaista. Asiakkaiden keskellä Gaia pyrki liikkumaan väen paljoudessa eteenpäin. Gaia oli myös pukeutunut kevyesti lämpimän sään vuoksi. Gaia kyllä herätti ihmisten katseita; päällään vain vaalean oranssi toppi ja mustat minishortsit.

Gaian päämääränä oli päästä ostamaan kauppakujalta hedelmiä. Hän ajatteli että näin mukavana päivänä olisi ihanaa nauttia hedelmäsalaattia. Pujahdeltuaan ihmisten ohi vähän rauhallisemmalle alueelle hän luuli pahimman olevan ohi kunnes törmäsi johonkuhun. "Oi anteeksi ei ollut tarkoitus! Oletko kunnossa?", Gaia kysyi heti törmäyksen jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://falonde.forumotion.eu
Meloonileipa

Meloonileipa


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 11.10.2019

Uusia tuttavuuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia tuttavuuksia   Uusia tuttavuuksia EmptyTo Joulu 12, 2019 11:15 am

Keith oli kaatunut törmäyksessä hänen oman verrannollisen lyhyytensä ansiosta. Hän nousi ylös omin voiminsa. Hän oli varsin selkeästi ylipukeutunut, varsinkin säähän katsottuna. Hän katsoi Gaiaa kohti hymyillen kiltisti. "Olen kunnossa, ei tarvitse pyytää anteeksi. Tällaista sattuu aina välillä", hän katsoi ympärilleen nopeasti ja kysyi: "Sattuisitko muuten tietämään mistä täällä saisi jotain syötävää?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Nyx
Admin
Nyx


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 11.10.2019

Uusia tuttavuuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia tuttavuuksia   Uusia tuttavuuksia EmptyTo Joulu 12, 2019 11:49 am

Gaia hymyili nuorelle pojalle ja sanoi: "Onneksi ei sattunut pahemmin." Gaia huomasi että poika erottui muusta väkijoukosta vaatetuksellaan mutta päätti olla kiinnittämättä asiaan enempää huomiota.

"Täältä löytyy vaikka minkälaisia ruokapaikkoja! Olen itse matkalla ostamaan hedelmiä joten haluaisitko kulkea kanssani samaa matkaa?", hän ehdotti pojalle. Gaiasta tuntui heti että hänen tulisi olla pojalle avuksi, tulihan se hänelle luontaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://falonde.forumotion.eu
Meloonileipa

Meloonileipa


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 11.10.2019

Uusia tuttavuuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia tuttavuuksia   Uusia tuttavuuksia EmptyTo Joulu 12, 2019 2:04 pm

"Tulen mielelläni." Keith vaikutti rentoutuvan Gaian seurassa, hän tunsi olonsa turvallisemmaksi ollessaan muiden kanssa.

Hänen ajatuksiinsa ilmestyi nälän tunne, hän huomasi ettei hän ollut syönyt mitään koko päivänä. Gaian ehdotus hedelmistä houkutteli Keithin mieltä, eikä hänellä ollut muita suunnitelmia päivälle muutenkaan. "Johda vain, minä seuraan perässä."
Takaisin alkuun Siirry alas
Nyx
Admin
Nyx


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 11.10.2019

Uusia tuttavuuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia tuttavuuksia   Uusia tuttavuuksia EmptyTo Joulu 12, 2019 7:19 pm

Gaia lähti johdattamaan poikaa kohti ruokakojuja. Väenpaljous alkoi hälvenemään mitä syvämmälle kujaa mentiin ja Gaia tunsi rauhoittuvan. Tarjolla oli paistetuista herkuista tuoreisiin kasviksiin ja hedelmiin. Tämän päivän anti on erittäin hyvä ,hän ajatteli.

"Onko nuorella herralla nimeä?", Gaia kysyi hymyillen. "Itse olen Gaia ja pyörin siellä sun täällä."
Takaisin alkuun Siirry alas
https://falonde.forumotion.eu
Meloonileipa

Meloonileipa


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 11.10.2019

Uusia tuttavuuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia tuttavuuksia   Uusia tuttavuuksia EmptyTo Joulu 12, 2019 9:18 pm

"Voit kutsua minua Keithiksi. Mukava tutustua." Keith hamuili persimoneja, koittaen valita parhaita yksilöitä. Ne eivät vaatineet kuorimista tai leikkaamista, mikä oli Keithille tärkeintä. Yksi räjähtänyt vesimeloni oli tarpeeksi. Mahtaisikohan se palovamma vielä näkyä jos laittaisi jotain kevyempää päälle?

Keith otti muutaman persimonin ja reippaan määrän vihreitä viinirypäleitä. Hän maksoi tuotteistaan, laittaen kaiken muun paitsi yhden persimonin vyölaukkuunsa, ottaen suuren haukun kädessään olevasta hedelmästä.

Keith kääntyi Gaian suuntaan vaivaantuneesti: "Gaia, tunnetko ketään paikallista joka olisi mystikko, noita tai jokin joka tietäisi syvällisemmin... Jonkun joka tietäisi jotain loitsuista tai taikuudesta ylipäätänsä?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uusia tuttavuuksia Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia tuttavuuksia   Uusia tuttavuuksia Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uusia tuttavuuksia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Falonde -roolipeli :: Edale :: Feyfair District-
Siirry: